Dutch Night for Ethiopia

19 januari 2016

Wauw, wat een avond! Na heel veel geregel en onze benen uit ons lijf te hebben gelopen, hebben we een gave Dutch Night for Ethiopia gehad.
Vrienden, familie en kennissen kwamen langs voor een oerhollands buffet met wat Ethiopische tinten. Tijdens het buffet presenteerden we ons projectplan op een ludieke manier door iedereen in beweging te zetten en aan de hand daarvan te vertellen wat we precies gaan doen in Addis Abeba. Ook waren onze gasten aan het eind van de avond wijzer over Ethiopië door een waar-niet-waar-quiz met bijzonder feiten over Ethiopië.

'In Ethiopië is het een traditie om popcorn bij de koffie te eten' Waar!
Dus eindigden we onze avond na een 3 gangen diner met een koffie, thee of fris met popcorn.

Dankzij onze gasten was er niet alleen een leuke sfeer maar was het ook allemaal mogelijk. Onze ouders en familie hebben veel werk verricht in de keuken zonder dat we daar om hoefden te vragen. Geweldig! Ook hebben we een prachtig sponsorbedrag opgehaald om mee te nemen naar Ethiopië en ons project mogelijk te maken. We willen iedereen bedanken voor de komst, de inzet en de sponsoring.
Wij vonden het een geslaagde avond!